Ring of Fire - Johnny Cash

3 september 2022 - Lomond Hills, Verenigd Koninkrijk

Om 13 uur komen de ouders van IJsbrand aan, wij zijn dan al een paar uur aan het poetsen en opruimen geweest. Overal worden kledingstukken vandaan getoverd en in de juiste tassen gelegd. Neemt stiekem wel veel tijd in beslag. We willen optijd weg zodat we alvast een stukje kunnen rijden. 3 september nemen we namelijk de ferry vanuit Dover naar Calais. Rond 16 uur vertrekken nadat we zijn bijgekletst zijn en lekker hebben gegeten.

In Schotland mag je wilt kamperen dus dat wordt ons doel voor vanavond. Eerst een stukje rijden. Wat natuurlijk links(verkeerde kant van de weg, gekke Engelsen) moet. Met twee man voorin die bijde opletten gaat het ons goed af, de bijzondere rotondes van Engeland blijven wel een groot raadsel voor ons. We trekken naar het Lomond regional park, een kleine 4 uur rijden. Tegen het avondgloren zetten we ons kampje op. Joost en Paul gaan in de camper en IJsbrand en ik gaan in een tentje. We bouwen een kampvuur, drinken onze laatste biertjes en bespreken de geslaagde vakantie. We gaan rond 12 uur naar bed, de wekker staat voor 8 uur.